Novi vizualni identitet

Prateći širenje na tržištu i potrebu za snažnijom prepoznatljivošću, GZH je predstavio svoj novi vizualni identitet s osuvremenjenim logotipom, koji prati trendove svježinom i otvorenošću oblika, ali i zadržava tradiciju isticanjem 1874. kao godine osnivanja tvrtke. Novi logo prilagođeniji je dinamičnim kretanjima na tržištu, na kojem GZH oduvijek predstavlja pouzdanog partnera za tisak i uživa duboko povjerenje kupaca. Cilj nam je i dalje jačati svoju vodeću poziciju na tržištu.

Više

Inovativni dizajn rokovnika

Vjerojatno u rukama već imate naš rokovnik za 2017. godinu. Njegov pomalo robustan, dimenzioniran dizajn ciljano je odabran, jer nam je želja bila pokazati rijetku vrstu uveza koju možemo izraditi – spiralni uvez s tvrdim hrptom i koricama. Tvrdi uvez knjizi osigurava čvrstoću i trajnost, a spirala praktičnost listanja.

Više